.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سارویها ماهانه 140 میلیون تومان صدقه می دهند
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ه) ساری گفت: مردم ساری ماهیانه، 140میلیون تومان صدقه پرداخت می کنند.
به گزارش مهر، قنبر بریمانی عصر سه شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی کتابخانه روستایی بالادزا ساری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره)ساری ماهانه 140 میلیون تومان از صدقات دریافت می کند.

وی ادامه داد: این کمک ها برای دستگیری از مددجویان و اقشار نیازمند در بخش جهیزیه، درمان، ساختمان و کمکهای رفاهی هزینه می شود.

بریمانی، درآمد بخش اکرام را 80 میلیون تومان در ماه اعلام کرد که این مبالغ به حساب ایتام تحت حمایت واریز می شود ضمن اینکه در طول سال حامیان گرامی ایتام تحت تکفل خود را از کالاهای مورد نیاز از قبیل پوشاک و مواد غذایی و لوازم مورد نیاز منزل بهره مند می کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ساری با اشاره به هدف و عزم دولت و کمیته امداد برای رفع مشکلات مددجویان، مهمترین مأموریت و دغدغه کمیته امداد را اشتغال و توانمند سازی ذکر کرد و گفت: در این فرآیند تلاش می شود تا  خانواده ها بتوانند با استفاده از توانمندی خودشان ازعهده نیازهای خویش برآیند.

وی گفت: در سال گذشته هزار و 739 طرح اشتغالزا با استفاده از منابع کمیته امداد و بانکها اجرا که از این تعداد 660 طرح مشاغل خانگی بوده که به بانکهای عامل معرفی شده است.

بریمانی از واگذاری کلیه طرحهای مشاغل خانگی روستایی به کمیته امداد در سال جدید خبر داد و گفت:با همکاری بانکها و با توجه به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی شاهد رونق خوبی در این بخش هستیم.

استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 3 خرداد 1391
ميزان صدقه بابل را نيز اعلام كنيد
علی 3 خرداد 1391
بازهم این بابلیها افاضه نمودند!!!برادر من به رئیس کمیته امداد شهرتون بگو اعلام کنه.این هم حسادت داره؟خدایااگه بابلی خلق نمیکردی جهان چه بودی؟!
نا شناس 3 خرداد 1391
براي ساختمون نيمه كاره نوانخانه بهزيستي خيابان توانبخشي هم تدبيري كنيد.سالهاست نيمه ساخته رها شده و كودكان دلبند تو اون محيط محقر و نامناسب دارن رشد ميكنند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.